De fyrbenta har firat sommar!

Det har nästan varit sommar idag. 
22 grader varmt, jag var lite orolig för att Thila skulle bli påverkad av värmen men icke! Den enda som verkat påverkad är THIBO av alla! 
Men vi kände för en liten promenad tillsammans med Thibos pojkvän Kosmos och min kära lilla granne Tamlina. Kära lilla Tamlina hade sin kamera med sig, så varsågoda, en liten bomb!

Bort till rastgården gick vi, så att de fick busa av sig lite energi.


Tripp trapp trull

Glad puckohund i sitt rätta element!

Nya dansmoves..?

Mina stora hjärtan <3

Hade hon bara tittat på rätt håll så hade ju bilden kunnat bli bra... 

Efter ett par timmar kände vi för att utnyttja solen än lite till, så vi tog tag i våra pojkvänner och några fyrbeningar och satte oss på gräsmattan utanför huset!
(Även här är majoriteten av bilderna från Tamlina) 


Hon kom själv och ville kramas, älskade hund! Hon och jag har verkligen kommit varandra nära under den korta tiden hon bott här, där är något speciellt mellan oss. 
Hicka var överlycklig över att ha flexikoppel på sig, så hon var heltokig!
gäsp gäsp, tråkigt att ligga stilla

Små, korta pauser bjöd hon på, då var hon såhär sockersöt, lilla Klickerumpan!


Hon uppskattade verkligen Linus kelstunder, hon är en liten uppmärksamhetsgris...

En kompis hittade hon också! Grannens lilla Lito, som inte riktigt var lika förtjust.


Men det var inte bara hundarna vi hade med oss ut! 

Illerpojkarna ville också komma ut i solen. Eller ja, Zedd ville hellre ligga i mina shorts än i solen ;) 

Joakim fick mys med bägge pillrarna.

Böghög deluxe!

Zedd har alltid uppskattat Tamlinas väska ;)


cornyz.blogg.se
2016-05-07 @ 21:59:38
URL: http://cornyz.blogg.se/

Guud vad härligt det ser ut!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0