En snörastning!

Det var ganska sagolikt ute i skogen igår, när jag och Tamlina var ute och rastade hundarna tillsammans. 
Jag hade bara de två stora odjuren med mig, eftersom de små inte riktigt klarar av snön och kylan så bra. 
Grabbarna tyckte att det var livat värre, så jag var tvungen att ha bromsen i hela rundan! Vilket resulterade i ömma och inflammerade vadmuskler idag..



Sekunden innan Kosmos kraschade rakt in i Bambi!


Det är svårt att få till bilder där båda ser normala ut...

Thibo ser ju iof väldigt sällan normal ut på bild. Den inzoomade varianten:


Tamlina lyckades fånga hela ekipaget på bild. 
Såhär ser vi ut när vi pulsar omkring i snön!

Säga vad man vill om staden vi bor i, men vi har himla fina hundrastningsvägar!
Kom igen Tammie
2016-01-23 @ 15:17:16
URL: http://nouw.se/komigentammie

Haha! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0