Första veckan-check!

Nu är första arbetsveckan avklarad!
Både jag och hundarna trivs hur bra som helst, och alla fyra svansbarnen är trötta och nöjda när vi kommer hem på kvällarna. 

De stora hundarna, som får vara i en box under dagarna, har fått vars en namnskylt och tillhör nu officiellt gänget! 
De små får vara inne i bostadshuset tillsammans med ägarens hundar, där trivs de bäst. 

De har det ganska mysigt där ute, med filtar, fällar och leksaker. Har även börjat ta med stora, råa ben till Thila så att hon inte ska bli så uttråkad och påverkad av sin seperationsångest. Det hjälper en hel del vill jag lova.

Thila ÄLSKAR rasthagen. Hon kan vara ute hur länge som helst. 
Thibo har börjat bli så trött av att vara på jobb så han orkar knappt leka med henne längre, haha. Han lunkar mest runt och luktar/slickar på kissfläckar. 
T om Thilatokan blir lite trött av att vara på jobb ;)

Nu är det helg, så vi ska ladda upp batterierna inför nästa arbetsvecka! 
(Förutom imorgon, för då ska jag och tokan antagligen åka iväg och dra tillsammans med ett helt gäng andra. Thibo får följa med om han orkar, men det tvivlar jag starkt på att han gör. Han vill nog ha lite sovmorgon tror jag) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0