Shopping, igen..

Jag, Josefine och våra hästhundar tog en sväng till Teba i Höör idag! 
Jag hade lätt kunnat köpa med mig halva affären hem, men jag behärskade mig lite ;) 
Det blev "bara" följande:

Hurttas Ultimate Warmer värmetäcke. 
Herr Podenco behöver bara, till min stora förvåning, storlek 55?!? 
Trots att han är 70 cm lång. 
Så går det när man är långsmal..


Orange Björkis dragsele! 


Ett enkelt, vitt utställningskoppel, som Arya blev väldans förtjust i ;) 
Ska köpa ett fancy senare, med orangea pärlor och bling-bling!


Ett nytt, orange Hurtta Lifeguard halvstryp och en ID-bricka med fluorescerande skydd!
Åt Thibo givetvis, orange är ju hans färg.



Det blev en rulle färskfoder åt katter/illrar också, för att se vad de tycker, om det är värt att beställa hem 20 kg ;) 
Två påsar med VOH färskfoderbullar (Active och Puppy) blev det också, bra att blanda ner i Thibos mat för lite variation! 
Och en skål med anti-glid botten åt illrarna! ^^

Efter shoppingen bar det iväg till Hovdalas rastgårdar!! 








Nu är Thibo alldeles slutkörd, snutten ;* 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0