Adventskalender!

Eftersom jag ändå höll på att julpynta hemmet lite smått, så passade jag på att fixa med hundarnas adventskalender!
Djuren hjälpte till med både julpyntningen och adventskalendern! Minus snodde tuggben, Dobby slickade på alla plastförpackningar, Arya (vår nya kattunge) snodde allting som gick att stjäla och Thibo låg på alla sakerna jämt.
 
Upptäckte snart att jag verkligen inte hade gotte tillräckligt.
Trots att kalendern fylls på med de små gosedjuren, så räcker det helt enkelt inte till hela!
Så imorgon/måndag är det jag som knatar ner till djuraffären och köper hem vad som behövs för att göra klart den!
Kom på att jag inte köpt några julklappar åt dem heller, tror nog jag köper något färskt kött och ben åt dem på city gross :)
 
När adventskalendern vart så klar den kan bli i nuläget, så hängdes den upp utanför toalettdörren!
Sen fortsatte jag med resten av lägenhetens pyntning.
 
En stund senare hörde jag att Thibo slängde något hårt i golvet, givetvis hade han stulit flera av de torkade korvarna och hunnit äta upp innan jag upptäckte det..
Och i samma sekund som jag kom ut i hallen för att se tjuven in action, så såg jag även en viss chihuahua köra sin "poopdance" på den nytvättade hallmattan, och jotack, där kom även bajset...

Trots att han varit ute och bajsat mindre än en timme tidigare.
 
Ibland, bara ibland sådär, så blir jag ganska trött på att ha hundar...
Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva
2014-11-29 @ 18:19:30
URL: http://tomik.se

Jösses, vilket kaos :)

Himla fin kalender hundarna har :D

Svar: Samma kaos som varje dag här hemma, haha :( Tack, visst är den? Blev superglad när jag hittade den!
Tassliv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0