Det blev ju en rätt bra runda ändå!

Vi tog och packade på oss dragutrustningen och begav oss ut för att träffa Mariana och hennes Ayla! 

Älskar min kickbike! 
Längtar tills min orangea draglina kommer, och så ska Bambi få en matchande dragsele, så är det komplett! 


En kort paus! 
Ett par km blev det idag, hundarna höll en bra takt, även om Thibo latade sig lite! ;) 
Det märks att Bambi är en född dragstjärna. Han var rätt duktig även när vi såg en annan hund på avstånd. Fast jag är ganska glad över att jag valde kicken med starka bromsar!
Båda hundarna höll en hyfsat rak kurs, och stannade bara för kisspaus ungefär tio gånger, vilket är framsteg, tro det eller ej. 
Förhoppningsvis ska vi ut imorgon igen, då hoppas jag på ännu mer förbättring! :D



Efter dragrundan släppte vi hundarna i rastgården. 
Stackars Ayla fick stå ut med mycket..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0