Vi förökar oss...

Ni som följt bloggen vet hur jobbigt mitt hundletande var förra året. 
Jag ville ha en hund att dra med, gärna en husky eftersom jag fastnat så för Jessies tre grabbar. 
Men så blev ju inte fallet, utan det blev en liten Hicka istället (och fy tusan vad glad jag är över det, älskade lilla skitvalp) så jag lade dragplanerna på hyllan och sålde dragcyklarna när det stod klart för oss att vi inte skulle behålla Bambi. Thibo är ju ingen mästerdragare direkt *host* 

När Bambi flyttat blev här kusligt tyst och tomt i huset, och jag fick sjuklig dragabstinens. 
Och samtidigt så hände ett par grejer i livet som gjorde att hundägandet blev snäppet lättare. 
Så när jag såg den där annonsen på facebook så skrev jag faktiskt! 
Och hux flux så satte jag och Minus oss på tåget i lördags och hämtade hem Nävervikens Nala!
En sju månader gammal Siberian Huskytik, som vi valde att kalla för "Thila". 
Tågresan hem var inte överdrivet jobbig måste jag erkänna ;)


(Fråga mig inte hur jag alltid lyckas ta bild på Minus när han gäspar, har typ tusen sådana selfies) 

Thibo och Thila är superbästisar, Hicka och Minus bryr sig inte nämnvärt om henne, trots att Hicka var ganska sur de första två dagarna. 

Så nu är Team Oddpaws 16tassigt igen!
Anne Eriksdotter
2016-04-12 @ 04:15:46
URL: http://www.miserywitchen.blogg.se

Så fin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0